For dere som ikke har fått det med seg: Vi (dvs Marie Helene og meg) er i USA. Vi har nå snart i 3 mnd planlagt og ordnet reisen og nå er vi her!.
Vi skulle treffe noen venner av meg. For å komme hit vi er nå i Plumtree, North Carolina måtte vil først fly til New York og så videre til Charlotte hvor vi skulle overnatte første natta.
Venner har vi truffet og det fra første sekund. Meningen var å lande i Charlotte og dra til hotellet, men 2 venner stod og ventet på bunnen av rulletrappa og var de første vi så der vi kom seilende nedover :)
Takk til Linda og Rodney for en kjempehyggelig overraskelse.
Etter en natt i Charlotte hvor vi også møtte Cristy, Heath and Alexis samt en formiddag på Corn Mall (digert varehus) var det klart for kjøreturen til Plumtree.
Og nå er vi vel plassert i Toe River lodge, en vidunderlig perle opp i fjellene. Vi ser kolibri (hummingbird), sommerfugler, og jordekorn overalt. og temperaturen er helt topp. Å sitte ute og grille til langt på natt, snakke spise og kose oss det er ferie for meg.
No comments:
Post a Comment